The fångst!

Tjaaop!


Sådär ja, NU (finally) kommer lite bilder på vad jag köpte på stan i fredags! :D



Två vita plain linnen från H&M, 49 :-/styck


Jeansleggings (den mjukaste kvalisorten) BikBok 149:-


Kände att det skulle passa bra med ett par lite mörkare jeansleggings också, har ett par ljusa från Gina Tricot men dom bara rinner ner och visar halva röven när man böjer på sig!! Inte asbra alltid...



Åhléns 109:-


Hoppas VERKLIGEN att den är bra!!


Hur kan man veta egentligen om mascaror är bra? Den kan man inte! Man måste prova sig fram... awesome -.-
Jaja, tänkte inte mesa och köra på gamla vanliga nu. Suger den så gör den det! Och bara 109 kronor kastade i sjön ;)

Berättar senare om vad jag tyckte om den :D


Nu ska jag duscha och sen åka till Emanuel... tror jag!






Kram Essi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0