Som jag vill vara...

Hej!


Vet inte huur länge sen sist jag lånade en bok på biblioteket! Jag går endast dit för att blogga nuförtiden...
Menmen, nu har lille Essi (lägg märke till den maskulina fomen!) varit duktig och lånat en bok till läsprojektet i alla fall!

I ett par veckor får vi en timme om dagen istället för ordinarie lektioner som vi sitter och läser på! Det tackar vi inte nej till! :D


Valde som sagt en bok av Katarina Von Bredow; Som jag vill vara. Handlar om en tjej som av misstag blir gravid! Har läst många böcker av Katarina och alla är jättebra! Lätt den bästa ungdomsförfattaren!

Hon skriver så realistiskt om allt som har med ungdomen att göra; kompisar, skolan, sex och kärlek...



Läs!!





Kram Essi










Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, tack så jättemycket ! :)

Söt blogg !

2009-09-11 @ 21:31:56
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0