Skola + Stan

Hejsan!



Har precis kommit hem från stan nu! Det blev lite eftermiddagsshopping eftersom vi slutade 14.10! Fick med mig lite grejer hem, men visar någon annan dag för jag hinner inte nu. Ska till mamma snart!


Imorse var vi på skolan en timme innan skolan började så vi drog till McDonalds och köpte kaffe. Eller ja, Essi köpte kaffe och jag tog massa bilder!


Att dricka kaffe med sugrör är något som alla gör varje dag!


Massa massa socker...


Inte en sådär jättesmickrande vinkel för Zlatan, eller hur? ;)


HAHA finn ett fel!


Eftersom vi satt framför ett fönster var det fri sikt för förbipasserande att skratta och peka på oss. Men de blev bara rädda och tyckte att vi var freaks :) ...O så rätt de har!



Ska packa lite snabbt nu och dra mig till mamma (/tvinga mamma att hämta mig). Blir nog mys med familjen ikväll! :P



Hörs senare





Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

sv; naaw, tack så mycket! <33

2009-09-04 @ 19:21:25
URL: http://electrasophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0