Sjuk
Dääämit!


Bara för att jag gillar skolan någorlunda för tillfället? Varför, Gud, varför straffar du mig såhär?!

Nu har "håller på att bli sjuk" gått över till "sjuk!". Inte nice! Feber, ond och hostig hals, täppt och rinnande näsa och allmänt ont i huvudet och kroppen. Usch! Aja, förhoppningsvis blir jag frisk rätt snabbt så att jag inte missar orienteringen på tisdag. Den utgör en stor del av idrottsbetyget så det skulle ju vara rätt surt att missa det.

Skäms lite för att jag lämnar Essi-Baff helt ensam imorn i skolan. Heeelt ensaaam med iiiingeeen som ens bryr sig om att titta på henne. Inte ens lärarna! Väldigt uppmuntrande, eller hur? Haha, you'll be fine <3



Mina droger för tillfället... -.-


Som tur var köpte pappa med en sån här! Gissa vad jag kommer göra imorgon? ;)



UNDERBART! Nu har jag missat början på Idol! Crap!


Hörs senare! <3





Kram Sara


Kommentarer
Postat av: annika

nässpray är bra! jag var också sjuk/förkyld för inte så länge sen ;P

2009-09-11 @ 16:34:51
URL: http://ankaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0