Måndaoog!

Hejhej!

Hur är det med er? Jag mår alldeles finfint!

Go dag som vanligt, mysigt på lunchrasten även om någon betedde sig som en riktig *****... tyvärr.
Men jaja, tur att man har riktiga kompisar som man kan räkna på :D<3

Har Naturkunskapsprov on thursday men jag känner mig rätt säker om jag får säga det själv!
Kan typ allt! *skrytskryt*
Får'la tacka mina NO lärare i högstadiet som lärt mig så mycket... (eller så är det bara jag som är ett geni, hahaha just joking!) xD



Essi FJORTIZZZ! Moahaha xD

Dagens stil var lite oessig om jag får säga det själv! Meen lite coolig var den i alla fall med sjal och allt!

Dessutom passade jag såklart på att inviga mina nya heels!!
I LÖÖÖV them!! :D<3

Nu ska jag läsa lite franskaläxa och lyssna på musik! Ha det ♥





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Clusterhead

Man tackar ;p är allt bra då?

2009-09-30 @ 07:52:46
URL: http://Clusterhead.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0