Kräftskiva! :D

Tjaop!

Har ni gjort idag då? Själv har jag stressat -.-

Min moster, hennes sambo och deras 3 små tröll till barn kom hit idag! <3 Såå, det bidde lite kräftskiva med dom ikväll! Mys det! Visserligen mådde/mår jag lite illa på jag sket i kräftorna och körde på köcklingpaj istället! Asgött! :D





Kräftor... dom är allt för creepy!



Elias, Ella, Emmi och Anni i sina snygga tidningshattar! Haha <3


Mycket trevlig kväll var det i alla fall!

Haha, Daniel (min mosters sambo) tyckte att det var något ofantligt roligt att mobba mig över hur jag sa;
"sju sjösjuka sjömän..." det har jag fått höra ett ANTAL gånger av honom! Haha jorå, Daniel äger han ;)





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0