KöpaKöpaKöpa!

Tjenaa!

Dagen har (som ni vet) spenderats med världens bästa Sara på Bergvik! Shopping för hela slanten! ;) Sara drog ju med sig en hel del grejer hem, även jag faktiskt!

Här är det jag fick med mig hem! :D


Tights i massor blev det, ehh eller ja... 3 par i alla fall!


Tights med spetsmönster - Kappahl 79.50 :-
Vanliga tights, 2 pack - H&M 149:-



Högklackade skor - Skopunkten 299:-    Vad tycks?

(spets-tightsen på bilden också!!) :D


Lila bh - H&M 129:-

Spanat på den länge men nu bestämde jag mig äntligen för just den lila!
(färgen syns inte bra på bilden...)


Sådär ja! That's it! Blir antagligen en snabbis på stan imorgon efter skolan också och då hade jag tänkt inföskaffa min (snart min iaf)  lilla gråa mössa från H&M! :D





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: jennifer

wooow vad snygga skor !!

Exkat sånna jag letar efter !!

2009-09-28 @ 21:41:03
URL: http://iennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0