Kom på att jag inte har visat er Ässy!

(Varning för ett väldigt onödigt inlägg)

En av våra klassiker! Någon gång i höstas satt vi utanför bilden och kluddade lite för vi orkade inte jobba. Så det här är resultatet av mitt kluddande på en liten pappersbit:


Erkänn att det är likt!



Sedan satt den på insidan av dörren till mitt skåp resten av året och nu ligger den i våran pärm. (Ja, vi har en egen pärm, jag vet att det är konstigt. Ni kan få se den nån gång...)


Hahaha, älskar håret och ögonbrynen <3





Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Essi

Haha likheten är ju seriöst slående!! FAKTISKT!

2009-09-20 @ 13:23:47
Postat av: Sophie

Tack så jätte mycket, kul att du tycker det :)

Dig känner jag igen, måste ha sett din blogg förr :P

2009-09-20 @ 13:28:29
URL: http://lifeassophie.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0