Hej jag har tråkigt

Rubriken säger allt. Och därför tänker jag lägga upp gamla bilder.





1 4   J u l i   0 8 

Titta vad små vi ääär! Och jätteblonda! :D (Nu är det bara grått... -.-)



1 4   J u l i  08

En 15 årig liten baff!



0 9   A u g u s t i   0 8

Egopic haha! 14 var jag där... liten pjaff!



0 7   F e b r u a r i   09

Essi har kul med min kamera innan skolan, när jag står och sminkar mig! Det är ju tradition ;) Kolla de ögonen <3



2 2   F e b r u a r i   09

(Skräll att den är suddig) Där hade jag en bra-ögonfrans-period kommer jag ihåg! Ja, enligt mig själv alltså haha! Fast den varade bara i en dag, typ... sorgligt, sorgligt.




Är vi lika oss själva tycker ni? ;)




Kram Sara


Kommentarer
Postat av: emelie

nu är svaren på frågorna uppe! :D

man ser att det är ni, men lite förändrat är det allt =)

2009-09-09 @ 19:45:33
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0