Godnatt ♥

Ciaao!

Nu har jag suttit i över en timme (lätt) och skrivit på brevet till mig själv! Ska verkligen bli kul att se hur ens  liv skiljer sig från hur det är nu! Just nu är det ju inte det MINSTA sammanhängande text, skrev bara exakt vad som ploppade upp i huvudet! Alla personer som betyder nåt, tankar och funderingar om olika saker och framförallt, framtiden...

Ska kasta med en massa bilder sen, är alltid kul att se hur man såg ut när man var en liten plutt etta på det stora främmande gymnasiet! xD

Nej, nu måste jag gå raka vägen in i duschen, sen hopp i säng omedelbart! Måste verkligen sova lite mer så att jag slipper bli så trött under dagarna!

Vi hörs imorgon





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar : Den är svinigt bra! ;D

2009-09-02 @ 17:10:10
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0