Godmorgon!

Hej och förlåt! Blev ingen update igår som ni kanske såg... Kom hem rätt sent och mitt internet funkade inte -.-

Gött i alla fall var det igårkväll! SKU var trevligt som vanligt, kul att catch up lite med de gamla polersen! Mys, snack och fika såklart (alltid höjdpunkten!) xD


Haha, Sara passade på att "sova" lite på golvet! Hmm o.O


...Ässyy har ju kanske en LITE mer normal kroppsposition! Hahaha


När jag kom hem så tittade jag lite på Austin Powers också som kom på TV6. Hahah, han är ju inte lite sjuk i huvudet!

"Should we shag now or should we shag later?"


Right now sitter jag hos Sara och dampar järnet! precis innan jag åkte hemifrån stängde min dator av sig och när jag satte på den igen så rullade en lista förbi med massa text;

Remove/delete folder/pictures eller nåt liknande!! Om hela min hårddisk har raderats nu så kommer jag att börja gråta, bara så ni vet! ;(





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Åh, tack detsamma! :)



Vad har du för planer för helgen då? :)

2009-09-18 @ 09:08:53
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0