Glödlampsbyten, prov-plugg och detta jädra illamående!

Tja!

Tror att titeln säger det mesta... Det är i alla fall vad jag sysslat med den senaste timmen! Började med lite lugnt pluggande som sedan övergick i ett RÅDAMP! Går ner till badrummet och tvättstugan. Går in och tänder lampan. Tänds lampan? Självfallet inte!


Naturkunskapsprov imorgon! Wish me luck!


Den j****vla lampan (ursäkta mitt smått vresiga humör) är FORTFARNDE sönder! Preciiis som den varit hela den senaste veckan -.-

Näääe! Säger Essi... NU har jag fått nog med att leta efter kläder i ljus från mobilen, ramla på allt som ligger på golvet och att missa tandborsten med tandkrämen! NU BYTER JAG LAMPA!!

And I did! :D Ingen lätt lampa heller, blev tvungen att skruva loss hela schabraket som vägde LITE (Höll sedan på att tappa dreten i golvet! Haha, ett apr spruckna kakelplattor gör väl inget pappa?) ;) men fixade det i alla fall tillslut!


At the moment mår jag riktigt illa! Fattar inte varför! Förut var det ju Sara som stod för illamående 24/7 but obviosly not anymore...


Fixar-Essi! ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Osyldigt Dömd med Mikael Persbrandt (en av mina pappor) xD






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0