Fyfan alltså...

Hej allihopa! Sovit gott?

...inte jag. Vaknade upp helt svettig och varm och värsta äckliga känslan i magen... creepy! :S

Riktigt mysig kväll igår med Sara! Kebaben var gooood (sikken nyhet!) och efter det blev det godis i Saras säng när vi tittade på "Män som hatar kvinnor"! Den var riktigt bra faktiskt, men riktigt hemsk på ett par ställen också, usch!




Right now sitter jag i alla fall här och äter lite kvarblivet godis och har ont som f*n i min ena fot och båda knogar... Får ju skylla mig själv, men ibland räcker det inte att vara arg...

Och det är klart att jag blir arg och ledsen!! Du lyssnar, förstår och tänker på MITT
bästa, SURE! Att jag ska bete mig som en vuxen, det spelar ju ändå ingen roll, ellerhur?

Det är ju svårt för dig, det är klart! Jag är jobbig och svår... men that's who I am, förlåt...


Drar till E <3 snart, hörs ikväll eller nåt! Ha en bra dag :D





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0