Fredag!!

Är hemma nu efter en liten runda på stan (typ fjärde gången den här veckan!!). Jag "funderar" på att köp massa saker men jag har inte gjort det än. Man får hålla hårt i det man inte har mycket av, om ni förstår vad jag menar? ;)


Skolfotot idag gick säkert åt helvete som vanligt, men det gör inget. Jag orkar inte älta det, det kommer inte direkt göra bilden snyggare! Förhoppningsvis blev klassbilden okej i alla fall, för det är den jag bryr mig om mest. S1D är en jävligt bra klass måste jag säga <3



Jag imorse



Ikväll blir det Guys Night igen! Kebab och film med Körven (Y)



(Btw, jag fyller 16 om en vecka! 7 dagar! Helt galet, jag har liksom varit 15 så länge jag kan minnas, haha! Fråga inte... ;o)


Kram Sara

Kommentarer
Postat av: simone

Vacker du är! :)



Sv: Jaa, perfekt till vintern, lite tidigt än kanske :P

2009-09-25 @ 17:15:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0