Fredag <3

Ciaaao!


Sitter här på mitt rum och lyssnar på musik, osocial som vanligt! ;) Åt lite mysmiddag med familjen förut, älskar den här myskänslan som kommer emot hösten! :D

Tänkte i alla fall lägga upp lite vad jag köpte under min lilla snabb-shoppingrunda på stan;


Hmm, intressant tänker ni! o.O
Clas Ohlson - 19:- iaf...

Hahaha Sara kommer i alla fall bli glad att hon slipper förse mig med stift! xD



Apoteket ACO - 62:-

DOOH! Jag som hade jobbat upp värsta snygga brännan... tills den flagnade bort -.-
(Hahaha och ja, Sara hjälpte till på traven genom att TEJPA bort den!!) xD






PANTIES, glooorious panties! xD  Feminine and beautiful... can it be any better?

H&M - 79.50 :- (exakt!! haha)



Läppglans, kan man aldrig ha för mycket av! ;)

H&M - 39.50 :-


That's it I think! Ha det<3






Kram Essi


Kommentarer
Postat av: pelle

ujuj - storshopping!

2009-09-11 @ 23:40:14
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0