Förbannade vrist! -.-

Det gör ONT i min ena vrist!


Meen, antar att jag får skylla mig själv... är man bergsget så är man! Haha, nejdå! Don't worry, jag ÄR faktiskt en riktig människa även om man kan tvivla på det ibland! ;)

Jag och min kära Gunnel kände oss däremot som två små vilsna bergsgetter när vi gick upp och ner för alla dessa höjder och branter! Och JÄDRAR vad brant det var!! Holy Moly, det var ju nästan att man skulle ha behövt bergsklättrings utrustning :P

I vilket fall så var Essi klant som vanligt och hoppade nerför ställen man kanske skule ha varit liiite mer försiktig. Detta resulterade i en svullen och irriterad vrist, men, som om det inte vore nog så avslutade jag med att trampa snett i mitt race i trappan så vrickningen var ju då ett faktum! B-e-a-utiful -.-


Stackars foooten! Well well, ska för en gångs skull FÖRSÖKA (lovar inget!) låta bli att klaga 24/7!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0