22.14

Hej igen!


Här sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, sippar på mitt megagigantiska glas med Fanta, käkar godis och har åter på mig pappas snygga läsglasögon!! Hahaha, mina ögon bliir faktiskt irriterade annars! xD



Dagens... (ni har nog antagligen förstått att jag ÄLSKAR mina jeansleggings!) xD


Just det, sen var det ju det jäävla solpudret igen!! Bara att tömma väskan -.-


(Hahaha, lägg märke till att jag har TVÅ godispåsar!!)


Och där har ni min väska... vad fiint det var med lite brunt! -.- Var inte LITE svårt tt få bort heller!!


Dääm you solpuder!!


(Vääldigt nödvänigt inlägg, haha! Meen om man inte har nåt att göra så blir det sånna inlägg!)





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack detsamma! :D

allt bra med dig :)?

2009-09-26 @ 22:28:59
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0