Guldmässan Precious! (Y)

HejTjaCiaoHallååo! (inte lätt att bestämma sig här inte!)

Nu har jag kommit hem från Upplands-Väsby! Åkte dit med mamma och Marjo vid sex tiden imorse för att gå på guldmässan. And this is my day...


Morgonmys i bilen med gosestrumpor (ofc) och fleecejacka!
Frukost på MakkeDånalds blev det också! ;)



Visst är det mysigt att åka bil tidigt på morgonen! :D


Dagens Outfit!







-Mjuka jeansleggings
-Vitt linne
-Beige cardigan
-Svarta pumps

= avslappnat men snyggt! :)






(Hahaha, snygg stavning på "smyckesmeden" btw!)


Vi gick omkring LÄÄÄNGE och tittade på allt guldd, silver, pärlor, stenar, kristaller, diamanter, smycken, klockor... Det tar aldrig slut! Mycket kul måste jag säga!

Tydligen var även självaste Blondinbella där och föreläste men jag hann inte dit och se henne. :/
Som tur var fick jag min revange! När vi skulle hem stötte jag på Bella och Nils (storstadspojken) när dom skulle in på toa! Lite coolt var det faktiskt!

Verkade vara precis lika snälla och trevliga som man hade tänkt sig! :D



Jädrar vad gratis grejer man samlade på sig då! Tidingar i MASSOR, godis, jordnötsringar och punchrulle (som jag visserligen inte fick äta... TANDKRÄM (wtf!? Jaha, det är det vi nötallergiker får!) xD


Efter mässan var the cravings for food ENORMOUS!! Så, vi drog till en Thai-restaurang som låg precis i närheten! :P

Friterad kyckling med sötsursås och ris blev det för mig, mättande!! Och som om det inte vore nog en gogogigantisk Banana Split till efterrätt!! :D




Mummaah!


Holy moly vad man fick en massa bröllopstidningar! Kanske liiite tidigt än för min del! ;)



Nu ska jag nog ta och gå och lägga mig snart! Det är rätt tröttsamt att gå upp tidigt och sedan gå hela dagen... Men en bra dag var det i alla fall! :D






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0