Det var på tiden!

Puuh, nu är det klart! Finally! Brevet till mig själv (när jag tar studenten alltså!) är klart! Bara klistra igen och hand it over till Määäts, da swedish teatcher! :D


Jaa ni! Massa bilder, massa text... massor helt enkelt!!


Hoho, ser fram emot att öppna det om nästan 3 år!!


Ja, det är typ det jag har hunnit med ikväll! Skulle tagit mig en promenad, hann man det? Icket!
Börjar få riktigt ont i halsen dessutom :/

Såå, jag gick och tog mig lite glass (med gott samvete) men vad gör klövet då om inte råkar KASTA IVÄG hela glassklumpen på golvet!! Jag skulle ju bara smaka lite, men det var så hårt... Hahahahaha xD


Jaja, så går det när man heter Essi! ;D Nu ska jag duscha, hörs imorgon!





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

sv: tack, desamma=)

2009-09-06 @ 21:51:59
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack så mkt :D

2009-09-06 @ 22:11:32
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0