Day After Tomorrow

Hallå där!



Sitter och kollar på The Day After Tomorrow. Jädrigt bra är den! Alla såna filmer är bra, för de är så hemska... Tänk om sånt skulle hända på riktigt liksom? :O







Väntar även på update från Essi. Om Los Emanuellos och Bärsman dök upp eller inte... Varför jag är så nyfiken har jag ingen aning om, haha!



Ska nog gå och lägga mig om nån timme, för att även fast vi börjar 10.15 imorn så måste vi ta en tidig buss, för annars kommer man typ 10.25 -.- Så ingen sovmorgon här inte (unless Essis pappa är hemma så han kan köra oss...:D)!







Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Så söt kommentar du skickade :) Blev glad av att läsa den :)

2009-09-03 @ 22:23:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: tss, frida & julia jah, men inte jag! :)

vilken gullig blogg :D

2009-09-03 @ 22:26:20
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0