Citat xD

Jag ÄLSKAR min släkt! Dom är bäst, roligast, såå normala och jävligt jobbiga ibland! Hahaha <3



Marjo (min moster): "Herregud vad jag ser ut... *suck* Det ser ut som jag ramlat ner från ett träd och slagit i nåt på vägen ner..."

Elias (min 3 år gamla kusin): "Åå å ja vaa en vvamp een liiteen vamp på dagiss... då ee jaag än vamp...
"

Hahaha, inte alltid så lätt att förstå vad den lille mannen vill få sagt men han försökte i alla fall få fram att han var "en liten svamp på dagis"... Vad det nu betyder har jag INGEN ANING om! Hahaha, för goo :D<3

Min andra kusin (finns ett antal att välja på.. närmre 30 faktiskt) heter Ella, hon är 4 år gammal och har sagt en del roliga saker genom tiderna! :

"Jaa vill ha pluppanatt!!" (betydde: jag vill ha mina stövlar...)

"Lilla luga patte pöla!" (betydde: lilla flugan plaskar i pölen!)



(Julen a couple years ago <3)

Daniel (mosters sambo): *Skojar och petar sig i näsan: "Skaru ha lite snor eller?"
Ella: Nej, jag äter bara mitt eget snor!


Hahahahaha, love her! <333


Dessutom
har jag en rätt så hilarious morfar som går omkring och driver med min mormor som gestikulerar vilt med händerna! Haha!


Nu ska jag slå in ett paket till Elias som nyss fyllt år och ikväll blir det att vara med Emanuel! Hörs :D<3





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-20 @ 17:58:58
Postat av: ida

hehe tack :)

2009-09-20 @ 18:03:14
URL: http://idawestander.blogg.se/
Postat av: MARIA ♥

SV; Åh tack vad glad jag blir! Söt du är :D

2009-09-20 @ 21:11:26
URL: http://mstappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0