Neeeej!!

Nej, det går inte bra idag!


Nyast på listan (eller snarare ÅTER igen på listan) "Saker som inte funkar för Essi" är denne underbara ovän; min dator!

Ibland känner jag bara för att lägga mig på golvet och gråta och sparka vilt omkring mig av ren panik och frustration!! Doooooh, jag haaaatar den! -.-   (antagligen inte normala människor skulle få för sig!) ;)

Bara att köpa en ny I guess, problemet är endast; Med VAD?? Jag har definitivt inte pengar i överflöd och Sara den bajskorven fyller dessutom år snart och det är ju lätt prio 1 just nu! :P


Stora frågan är:
Ska jag köpa vanlig bärbar eller mini PC?


Vad tycker ni och vad är bäst? :D Help me guys!


Den ni gubbar! Skulle inte sitta helt fel! :D

Nu ska jag städa upp resten av innehållet i min garderob som ligger utrymd på golvet!
Sedan blir det plugg, mööp -.- (plus eventuellt tvinga min mamma att massera min extremt dampiga rygg!)

Vi hörs imorgon, pusspuss!






Kram Essi

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

vanlig bärbar.

visst är en mini pc lätt å bära med,

men hårddiskarna klarar skitlite så det är mer att ha som en andradator.

2009-09-15 @ 21:28:06
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

sv: hahahaha, tackar^^

skulle nog tagit en vanlig. :)

2009-09-15 @ 21:31:29
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Emma

SV; jag också tycker det :) Tack så jättemycket för båda komplimangerna! :)

2009-09-15 @ 22:29:42
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0