Alla dessa konstiga drömmar...

Hej gajs!



Har ni sovit gott eller? Inte Essi. Går och lägger mig vid 11 meen ligger vaken och vrider och vänder mig fram till halv TRE!! Sen drömmer jag nån konstig dröm om att jag och Sara springer omkring i nån underjordisk sak och sen kommer det vatten och vi springer upp för en massa trappor. Sen helt plötsligt kom vi till medeltiden (what the fuck?) jaja... that's my weird dream ;P

Sara däremot drömde att hon och Essi var syskon och att deras pappa var Eminem... Inte Mikael Persbrandt som man normalt sett hade kunnat tro. (Den stora förklaringen på det här med alla våra pappor kommer dyka upp inom kort haha!)


Iaf, nu bär det av till skolan! Ha en bra dag ♥




Kram Essi & Sara

Kommentarer
Postat av: adam

skumma drömmar har man ibland



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-28 @ 17:49:56
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0