Åhh, muuumsigt!

Hallojj!!

Vad gör ni då? Själv sitter jag här och läser Naturkunskap inför provet imorgon! Hoppas jag kan allt! ;P


Hahaha, btw! Jag har haft tur idag med mysiga saker... Here it comes (be prepared);

Essi står och diskar, har bara mammas gamla lunchlåda kvar. Öppnar den och möts av en UNDERBAR arom av mögel!! Ahh, vad mumsigt det ser ut med spaghetti och köttfärssås när det är LUDDIG av mögel!! Går för att visa mamma så hon kan lukta men HON (boven i dramat) rör inte ett finger så lilla Essi blir tvungen att ta bort allt under högt klagande och ett antal kväljningar!!

Men, som om det inte vore nog...

Jag går till toan för att, jaa. Göra det man brukar göra på toa... Essi öppnar toalocket och ser en färgglad (nu blev ni förvånade va? ^^) kletig SPYA!!! What the fuck?!?

Tydligen hade min mamma torkat bort en spya min feta kissemiss gömt efter sig. Men har hon spolat toaletten? SJÄLVKLART INTE!!

Det ni, mumsigt värre! xD



Hon är att lite "bumm" min katt! -.-<3






Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack tjejeN!

2009-09-30 @ 20:18:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0