110909

Usch vilken jobbig natt det har varit!


Jag vaknade typ 324131 gånger och svettades/frös! 39.5 graders feber hade jag när jag gick upp vid 7. Uuääh, hata att vara sjuk säger jag bara! Men nu har jag tagit en ipren så nu mår jag bättre :P


Pratade med Essi vid 9 nån gång också. Det klövet hade glömt att hon hade franska idag 8.20 så hon hade panik och visste inte vad hon skulle göra... där fick man sig en liten funderare. Haha!



Nu ska jag fördriva tid genom att spela gamla datorspel som jag inte har rört på 100 år. Hörs sen!

JUST DET, en grej till! Bloggen dampar igen och texten är helt knäpp, men ska försöka fixa det under dagen!




Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0