10.45

Till skillnad från min lilla friendo där under så sov man bara 6 eller 7 timmar!! Oups... Jaja, som tur är jag i alla fall inte trött :P

Gick upp vid nio, släppte in min feta katt som mjaouade som bara den utanför ytterdörren! Sen åt hon HUR mycket mat som helst!! Inte konstigt att hon e så fet... xD

Morgonen har spenderats till att titta på tv! Haha, tittade på Tillbaka till Vintergatan, kom på Barnkanalen (säger nog en del om min mognad!). Nerrå, men just Tillbaka till Vintergatan var mitt absoluta favoritbarnprogram när jag var liten! ;D

Dessutom har jag hunnit med att städa, lyssna på a hell lot of music (visserligen var typ 80% samma låt meen...) och tagit lite bilder på gårdagens fångst!

Kastar upp dom in a couple of seconds...





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0