090909 <3

Hej!

Antagligen har ni lagt märke till att idag står det 090909 i kalendern! Och som om det inte vore nog, jag och min älskade Emanuel firar 2 månader, det ni!! :D

Dagen spenderades såklart till att fira hos min lill-bubbe! Vi körde på mys med film! Kollade klart Drag Me To Hell (och nej, den blev inte bättre i slutet -.-) och började titta på I am Legend med Will Smith! DET är däremot något man bör se... sorgligt :'(


I somras på Liseberg <3


Haha, efter att min gentleman skjutsat mig en bra bit på vägen med CYKEL så skulle vi säga hejdå med pussar och kramar och vad det nu innebär... Då kommer en stor bil full med småkillar i åldern 10+ som öppnar fönstrena och skriker och visslar på oss! Hahahah, ojj vad coola dom ansåg sig vara! xD




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0