Underbart...

Hejsan! Klockan är just nu ungefär halv nio... Gissa vad jag gör just nu? (förutomatt blogga dvs.) Jo. jag sitter i SKOLAN!! Och vi börjar 10.15

Nämen vad trevligt va?



Fast iofs så älskar jag ju min skola såå det gör inte så mycket! <3


Varför har då inte Essi mellanlandat hos familjen Lindh på Lövnäs kan man ju då fråga sig? För Sara den son of a bastarden är sjuk! Bum... -.-

Jaja, nu ska vi inte whina föör mycket här! Kan ju passa på och blogga och göra andra roliga saker här på bibliotekets datorer i två timmar! :)

Som ni kanske också märkte så blev det ingen bloggning igår. Efter att E åkte hem orkade jag inte sätta på datorn och dessutom hade jag inte direkt nåt vettigt att säga...

Så istället tvättade jag kläder, FÖR HAND (*stolt!*) och duschade... Det mindre roliga var att våran pelletspanna slutade fungera IGEN så man kan ju inte direkt säga att vattnet var varmt!! xD


Vad kommer annars hända denna underbara fredag innan lovet? Jo, i skolan är det bara idrott och matte som gäller. Sen åker jag till Mörmon och möter upp Emanuel för en myskväll! :)<3

Ha en riktigt mysig dag allihopa!

Och till Sara: Krya på dig baff!<3 






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0