This will kill me...

Jag haatar saker som inte funkar, då blir jag arg... RIKTIGT arg! (dom som känner mig vet hur det är, especially my mum)

Essi är glad, ska titta klart det sista av Harry Potter eftersom jag såklart somnade igår kväll xD
MEN fjärrkontrollen funkar inte!! Gör allt men inget funkar! Och jag vill inte kolla filmen dubbat till ukrainska eller nåt!

Så, vad gjorde jag åt saken?
Jag skrek, sparkade på saker, skrek ännu mer (inte särskilt vackra ord heller), går in till mamma, halvt gråter av ilska och känner för att lägga mig på golvet och sparka vilt omkring mig.
Men jag sket i det sista, jag är trots allt 16 år!

Som om detta inte gjorde mig tillräckligt arg så dampar självklart internet också! Wiie -.-
DON'T MESS WITH ME NOW!!


Som tur är funkar det nu, så jag kan lugna ner mig igen och vara glad åt att jag inte förstörde nåt den här gången heller! Hahaha xD

Så nu är det bara att hämta det sista godiset och sen blir det filmtajm! Godnatt <3





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: m'

åh tack, det är du med! :) hur mår du idag? ♥

Kram.

2009-10-12 @ 13:25:23
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: peace

sv: hehe , ändå är vi halvsyskon :p

kram

2009-10-12 @ 18:53:42
URL: http://sofiacandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0