Stressaaa!

Ciao!!


Nu är det bråttom, borde egentligen vara på väg till Emanuel nu men jag MÅSTE bara blogga lite snabbt först! :P

Dagen har ju varit lite speciell kan man ju säga. Vaknade imorse med huvudvärk och kände mig i övrigt inte heelt 100% well! Men, av till skolan bar det i alla fall. Pappa skjutsade mig till Lövnäs och klöv-Essi tog en buss som gick till stan VIA Skoghall OCH Knappstad!! Däämit!

Iaf, so far so good. Idrotten gick inte riktigt lika bra, fick asont i huvudet och det blev jättejobbigt att andas (and I have no idea why!). Som tur är har jag en superbra idrottslärare som såg detta och efter lite snack så drog Essi hem för dagen! Kom hem, började titta på Harry Potter och somnade...


Och nu (känner mig mycket bättre) så drar jag och sover över hos E! <3


Me right now!


Ha en riktigt mysig fredagskväll, det ska i alla fall jag ha! ;)<3 Hörs





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0