Sova? Nu?

Hejhej!

Vad gör ni såhär klockan 00.45 en fredagkväll? Jag sitter vid datorn, lyssnar på dramatisk musik och vill inte sova. Actually skulle jag vilja gå ut och gå men... lite sent nu kanske!

Som Sara sa så blev det Twilight för våran del! Riktigt bra faktiskt! :D

Weeell, vad gör man nu då? Mer musik antar jag! Just nu lyssnar jag faktiskt på denna, Twilight-låt! Konstigt att den inte är med i själva filmen bara! Hmm... Gillar den i alla fall, gos <3


Evanescenes - Bring Me To Life





Jaao, hade väl tänkt sitta här ensam framför datorn... ingen att prata med (SÅÅ synd om mig, haha) men sen bir det nog att sova! :P

Sov gott allihopa, hörs imorgon!







Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0