Söndagskväll!

Eftermiddagen/kvällen har spenderats till detta:

-Åka till Bergvik och Ikea med Emanuel och hans pappa för att köpa lite grejer. Efter det åkte vi hem och hade lite mys med film, mat och godsaker! Vi såg på Yesman som verkade mycket rolig! Tyvärr hann jag bara se lite eftersom jag drog hem tidigt :P

Väl här "hemma-hemma" (Hemma hos mig alltså! Haha!) har jag inte gjort så mycket! Har tagit lite bilder som ni ska få se i alla fall om vad som ska hända ikväll för min del...


Bearnaisesås... (vilket jag råkar ÄLSKA!!) men detta är tyvärr inget att ha enligt mig! -.-


Hmm, vad kan gömma sig här under tro??


NYBAKTA BULLAAAAR!!! :D


Mmm, göttigt värre! Ska noghämta en snart! Wiie!


Godis hittade man också (visserligen har jag redan ätit upp det = mår illa -.-)


Sweets!


Annars kommer jag FAKTISKT (jag brukar inte vara såå nörd) sitta och läsa lite i min Twilight-bok!


ROSAA!! Mina älskade mysibyxor! <3 Mys för HELA slanten helt enkelt!



Nu ska jag snart gå och duscha och måla mina naglar faktiskt! Sedan blir det läsning och bullarr!! Gött det! <3

Hahaha, jo by the way! Ifall jag och Sara skulle ha ett dansband så skulle det heta Fuckerzz!
Bara så ni vet! (Y)







Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0