Soft dag idag

Halllaoou! (Uttalas som det stavas)


Myser i soffan framför gamla Scrubs och My Name Is Earl avsnitt! Kommer nog inte göra så mycket mer än det idag tror jag, möjligtvis städa mitt rum lite grann. Är trött på att alltid behöva leta efter allting. Det är så typiskt mig, varje morgon ska jag springa omkring i panik och leta efter något jättejätteviktigt som är totalt borta! Damp! D:


En sak som måste göras innan det är försent är att se This Is It. Tror inte att någon har missat det. Frågan är bara: när har jag tid och tillfälle att se den? Essi är upptagen hela tiden! "Men gå med någon annan då? :)" HAHAHAHA... nej :) I don't think so...




Kanske ska nörda lite sims eller något nu, är på lite sånt humör! Ha en bra dag





Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0