Sjukling uppdaterar hemifrån


Godmorgon


Okej, jag vaknade för typ 1-2 timmar sen men ändå... Vaknade även klockan 6 och gick upp och skulle egentligen ha gått till skolan, men jag mådde verkligen inte bra så det bidde inte så. Tog en ipren och gick och la mig igen istället. Så nu mår jag bättre :)


De vakna timmarna har spenderats åt att fota onödiga saker (ni får se sen) och titta på tv-shop. Otroligt underhållande... -.-


Så jag funderar på om jag ska:
1. spela sims(!)
2. tvätta och sånt jobbigt
3. börja städa mitt rum (så ofantligt välbehövligt så det är inte sant)
4. kolla på någon film och mysa...

Något blir det väl iaf!


Smakprov på de onödiga bilderna:

O vad man är vacker när man är sjuk. Men man måste bjuda på sig själv. (Och jag är inte så energisk som jag ser ut, höh)



TTYL



(Tack och förlåt Essi! )



Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV : tack !<3

Jaa älskar låten !

Fin design du har,hade också lila ett tag ;D

2009-10-23 @ 14:23:46
URL: http://egoistiskbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0