Paul är kär i Meral...

Nu ska jag gå och lägga mig! Kommer säkert inte få sova något inatt heller... menmen, jag överlever! Börjar 09.20 imorn iaf :D

HAHAHAH, den här skiten har jag haft på hjärnan hela dagen! (Eller sen i fredags egentligen) Fråga Essi, hon vet! ;D Hon har hållt på att mörda mig 382983642 gånger av irritation. Refrängen är helt underbar, den går bara runt, runt, runt, runt...




Paul är kär i Meral, Meral, Meral
Meral är kär i Paul, i Paul, i Paul
Som i sin tur kan tänka sig Meral, Meral, Meral
Som ej kan leva utan Paul, utan Paul, utan Paul
Som får fjärilar i magen av Meral, Meral, Meral
Som ligger sömnlös och tänker på Paul, på Paul, på Paul
Paul är kär i Meral



(Jag har lyssnat på den här waaay too many times...)



Natti <3


Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0