Och så snabbar vi på!!

Hallihallå!

Gissa vem som håller på och bajsa på sig av stress? Jag... -.-

Eftersom E sov här i natt så hann jag inte fixa klart allt igår, alltså skjöt jag på det till idag...
Klänningen skulle kortas ner. Well I did... a LITTLE bit too much, så man ser typ hela rava! Menmen, vad gör man?

Saras presenter är inslagna, ska börja packa lite, borde fixa efterrätt men kommer inte hinna det...
OCH SOM GRÄDDE PÅ MOSET;

Vi har ingen värme i huset, dvs INGET VARMT VATTEN!! Nämen så trevligt, kommer frysa arslet av mig :S
Me don't likey! -.-


Nu måste jag nog sluta och gå och duscha. Hörs i kväll eller imorgon med en massa bilder från kvällen (om jag överlever dvs...)






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0