Nervositet (D:)+ Desperate Housewives (:D)

Tjatja



Jag har nu lovat mig själv att inte gripas av panik, no matter what. Även om jag inte kan ett piss av redovisningen imorn så får jag inte få panik, för det gör inte saken bättre och det har hänt mig waaay too many times då det inte ens har varit nödvändigt. Jag har alltid haft problem med redovisningar och sånt. Fråga mig inte varför, det bara är så. Det är liksom inte något som jag är rädd för, jag blir bara väldigt osäker och får hjärnsläpp hela tiden. Men för att jag inte ska hamna i en sån situation måste jag plugga... -.- Och gärna inom kort för...


...om en timme och en kvart börjar Desperate Housewives igen! Den nya säsongen :D


Taggade? I know I am!



(Det här var för övrigt vårat 500:e inlägg! :D)





Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0