Mys med Mimmi/Bråk med Mimmi/Plugg

Hallooou!

Go dag idag I must say! Tema dag så det blev film och musikal! Jädrar vad bra den var! Asrolig xD


För en liten stund sen låg jag och myste lite med Mimmi i sängen, nu ligger hon utslagen ensam och tar upp HELA min säng! Hahaha, bubben då! xD<3



Myyys<3


Haha, bort med Mimmi och fram med dom snygga minerna! (Y)

Sen hade jag planerat ta några gosebilder på min kissemiss... här ser ni hur bra DET gick!


SJÄLVKLART fick hon tag i kamera-remmen! Sen blev det fight! xD


Fajt fajt!!



Hahaha, kolla in den söta nosen!! <3



Efter en lång och svår kamp lugnade hon ner sig i alla fall... Just nu ligger hon och vaktar min Samhällskunskapsbok! xD Så det är nog dags att ta tillbaks den och plugga lite!! Tyvärr -.-


Talk to yaah later! ;)






Kram Essi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0