Måndag!

(Jag gillar måndagar jättemycket, vet inte varför O.o)

Hejhopp!



Försöker plugga franska men det går inte! Jag fattar, men jag lägger inget på minnet. Jättebra när man ska plugga glosor (Y)

Idag hände en sak som har hätn förut och som antagligen kommer hända igen. Lukas hade sönder mitt skåp -.- Han drämde igen dörren så att den lilla hasp-saken böjdes vilket gjorde att man inte kunde stänga skåpet. AWESOME! Samtidigt passade Samuella på att sno min stift-samling -.- Men som tur är har vi en bra vaktis på tingvalla så han fixade det! Tänk om jag hade behövt byta skåp?! Hemska tanke!! Fick även tillbaka mina stift sen efter myycket tjat ;)



Dagens outfit! Hade på mig mitt nya halsband också, me liike :D



Mat nu, hörs sen <3




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0