Läsning var det...

Tjenare!

Hahaha blev det nån läsning för min del? Självklart INTE!! Undra hur många gånger jag säger att jag ska göra nåt jag sedan skiter i? ;)

Men, det var faktiskt inte MITT FEL! Japp, jag blånekar och skyller istället från mig på Sara! Rätt det eftersom hon ringde och "störde"! xD

Jaadu, efter det åkte jag och pappa för att hämta upp min lillasyster som faktiskt (tro det eller ej) lyckats ta sig med en buss från stan till Lövnäs utan att komma fel eller dö! Duktigt Anni! (Y)


Haha, titta vad min gulliga syster köpte åt sin crazy syrra!


Ohyes! That one is mine! Hahaha RÄTT välbehövligt må jag säga! ;)


Sitter och drogar redan faktiskt! De smakar rätt, annorlunda... svag smak av kaffe men me like them! :D


Lagerhaus - 25:-






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0