Just det! Blogga skulle jag ju göra också!

Tjenixen!

Hoppade precis ut ur duschen! Har inte hunnit blogga än (eller, jag gör ju det nu iofs...) men en massa annat har jag hunnit med! :D

-Städa och diska

-Träna franska

-Göra klart engelskan

-Och ja, duscha


Så nu är det mesta avklarat, gött! Tänkte ta och fixa lite med Saras presenter (wiie!) men boorde nog ät nåt först! Min mage kurrar så högt så jag hör ju inte ens vad jag tänker!!


Annars blir det myskväll med tv och sen tänkte jag (HÅLL I ER!) läsa! Vet ni när jag läste sist hemma? Nej just det, inte jag heller! xD Men nu blir det så om jag hinner, måste läsa klart min Twilight bok innan den ska tillbax till biblioteket ju! :P


Någon som fattat att jag älskaar myys? Tänkte väl! xD

Btw, håller i min allra sista chokladlins! Tack Sara, dom var asgoda (därav tog dom slut snabbt, ehm).an vad jag ska njuta av den sista också! ;)<3







Kram Essi

Kommentarer
Postat av: moa

Men tack så mycket, jag verkar inte bli sjukare eller friskare. Ligger på samma ställe hela tiden!

kram:D

2009-10-14 @ 15:21:32
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/
Postat av: emily

fin du är essi :D

2009-10-17 @ 14:25:33
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0