Ja må hon leva...

Som vanligt vaknar jag ca 20 minuter innan hela familjen (pappa, Emma och en ledig mamma som masat sig upp och åkt hit) kommer in och sjunger. Eller ja, sjunger gör de väl inte, de skriker!! De skulle lika gärna kunnat ta en sån där "tuta-på-burk" och smällt av rätt vid örat på mig!

Iaf, en bricka får jag, och på den finns några paket, en kopp kall oboy som smakade mjölk (mamma är oduglig haha <3) och en blomma från papps!


Blev så ivrig att jag inte hann ta kort på den innan jag öppnade allt, hihi




Den berömda koppen med guldkant som bara får användas på födelsedagar!

Av mamma fick jag bara en sak nu, eftersom mamma-sidan ska fira mig nästan helg, men det var en bra och användbar sak:

Torrschampo! Tyvärr kan jag ju liksom inte skriva vad allt kostade eftersom de inte direkt talade om det ;)

Av pappa fick jag saker till gitarren, precis vad jag hade önskat mig:

Plektrum i olika grovlekar och även ett tum-plektrum :D


Ett gitarrställ till akustiska gitarrer!



Ett capo, som jag har velat ha hur länge som helst! Dock köpte pappa för stålsträngar så jag måste byta det, men det går ju att ordna. Ni som inte vet vad ett capo är kan läsa om det på wikipedia. Haha ;P

Som traditionen lyder fick jag även en burk Nutella, hahaha! Vet inte varför det är en tradition, det har bara blivit så...


Av Emma fick jag:

Presentkort på H&M (VÄLDIGT välbehövligt!!), 100 kr, och en hårinpackning från Elvital!


Och en liten ask med snäckor på. Hennes askar är typ hennes signatur, alla får askar på varenda födelsedag och jul! Hon är produktiv den människan ;)


Sedan fick jag även 200 kr från min faster Lotta och 500 kr av min farmor insatta på mitt konto och även (bered er på ännu en jättekonstig tradition) två ihopklistrade tejpremsor med 16 tiokronor inuti. En tia för varje år man fyller, så har det alltid varit!



Nu kommer snart Essi, ska gå och äta nånting och sedan börja göra mig iordning. Hörs sen ♥




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0