Imorgon...

...Drar jag och mamma hit:



Vi ska gå på Titanic-utställningen på Sjöhistoriska muséet!

Jag vet, många tycker att det är "ovärt" att åka dit bara för det, men jag har varit ett freak (underdrift!) i många år så det är något som jag måste göra! Kunde ha åkt dit i sommras när jag var där med Essi, men vi hann inte så imorn blir det en endagstripp (Y)
Eventuellt ska vi på en chokladfestival också, men vi får se hur det blir med det... Vi kanske känner för att shoppa istället, haha ;)


Ni kommer nog inte höra så mycket från mig på morgonen, innan vi åker, för tåget går klockan 6... Jag lär nog vara rätt död innan. Och ännu lite mer död när vi kommer hem, men jag ska försöka blogga då iaf :)




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0