And here we go...

Tja igen!

NU har jag tid och skriva ett ordentligt inlägg och lägga upp lite bilder! Efter skolan gick jag och Sara en liten sväng på stan (händer RÄTT så ofta nuförtiden, lyckades även hitta some stuff!)

När Sara blev hämtad gick jag till mammas jobb för att bli upphämtad av pappa! Och där fick man ju stå ett tag... i regnet. Bajskallt var det också!



Infångstpåse och fina höstlöv! <3




BikBok - 99:- (REA!! Me like!) :D



En TILL bolero!! Haha, kunde inte bestämma mig om jag skulle ha den lila-ekorr boleron på "festen" eller denna... Såå, köpte den med helt enkelt xD

H&M - 149:-



Well, that's vad jag slösat mina sista, stackars små pengar på! ;)

Nu ska jag nog städa lite här i röran och sen sy upp en klänning jag funderade att ha på mig imorgon! :D
(hur ska detta sluta?? Essi med en symaskin... ojoj)


Hörs senare!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0