Hello my new hair!

Tjoo!


Som ni antagligen redan märkt så har jag blivit BRUNETT!! (mycket varm brun, röda inslag...)
När jag kom hem fick jag blandad respons, när jag kom in i köket så var alla där (mamma, moster och "morbror" rätt... tysta!

Haha, vet inte riktigt vad de ansåg om det vara, men min lillasyster gillade det i alla fall jättemycket till skillnad från min kusin Ella 5 år;

Essi: Vad tycker du då? Blev det fint?? :)
Ella: Ehh, *tittar försiktigt* näee...

Hahahaha xD<3


Jorå, detta är resultatet:


Brooowniee!

Jag gillar det i alla fall någorlunda mycket! :D





Nu ska jag ta min nyinköpta tidning och mysa i sängen! <3








Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Besökare

Det blev jättefint! :D

2009-10-29 @ 23:38:35
Postat av: Marina

Tack det samma, fin blogg du har!

Allt bra annars:)?

2009-11-01 @ 13:43:56
URL: http://maarinaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0