Hajjjj ♥

Idag har varit en helt okej dag! Men stort minus på Nk provet idag... Det gick säkert åt helvete, men jag får väl skylla mig själv. Och dessutom verkade jag inte vara den enda som tyckte att det var svårt.

Jag har egentligen massa plugg som jag måste göra istället för att sitta här och grejsa, men jag känner att jag ändå inte kan koncentrera mig just nu, jag bara tittar på orden. Jag läser dem inte. Så det är ju rätt onödigt att kasta bort dyrbar datortid på det ;)



Känner mig extremt shoppingsugen också! En mjukisdress kanske?
Kan vara rätt gosigt att ha nu när det är kallt och mörkt (och myyysigt :D). Mörkblå dessutom, min färg!!





Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0