Häipåer!

Idag blev det snabbshopping efter skolan på ca 40 minuter! ;o Det är när jag är lite stressad som jag shoppar bäst, så är det bara! Har jag planerat en heldag med shopping kommer jag hem med möjligtvis lite godis... det är allt. Har jag för mycket tid hittar jag inget, haha!

Vad kan detta vara? Skor? Sara? Neej det kan inte vara möjligt o: Fortsättning följer...


Btw, anledningen till att det blev snabbshopping var att jag blev satt på bussen av Essi som behövde massa ensam-tid på stan för hon skulle titta på saker som inte jag fick se... Och våran lilla födelsedagsfest (verkligen lite, 2 pers, men det är tradition :D) är på lördag... Hmm... ;)




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0