Goodmorning!

Tja och godmorgon! Sovit gott? Det har jag (även om det skulle varit ÄNNU bättre med ett par extra timmars sömn!)

Haha, hade en lite weird dröm (som om detta var något ovanligt...) om att jag och Sara åkte till Spanien men sen så visade det sig att det tydligen var USA istället! :S

Sen när vi skulle bada kom massor utav superstora räkor så vi vågade inte bada mer!! När vi väl skulle till flygplatsen var helt plötsligt min mamma där! What the fudge? Hon sa att vi skulle missa flyget så vi gick och åt pizza istället... Alriight? Dåså, normal dröm som vanligt från min sida alltså! ;)


Får dessutom passa på att säga förlåt för NOLL inlägg igår från min sida! Tur att jag har Sara iaf :P Detta beror såklart på att jag var hos Emanuel! Vi tittade bland annat på en film; Wrong Turn 3.

Hmm, min åsikt om den filmen var nog... what the fudge? Den creepy mutantmannen dog uncountble times men sen så återuppstod han väl eller nåt! Trots att han blev huggen med en krok genom hela huvudet och brann upp... Hahaha, jaa allt KAN hända på film! That's one thing for sure! ;)

Nu ska jag sminka mig innan jag drar till skolan! Hejs svejs! <3






Kram Essi

Kommentarer
Postat av: emma

åhh tack så mycket.. =)

2009-10-20 @ 18:15:42
URL: http://emmszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0