Godmorgon? Godnatt?

Hejhoj!

Har varit med Emanuel hela dagen idag, mysigt! <3 Hann med lite allt möjligt men sen blev vi för trötta och somnade i min säng! Ahh, vad gött och mysigt det var att sova!! :D

Känner mig helt nyvaken, lite weird när man snart ska sova igen... :P


Är faktiskt mycket gladare nu, varit lite nere senaste dagarna menmen! Tur det :D Haha, för er som såg Saras fina inlägg tidigare så kan jag meddela att jag fortfarande har jätteont i näsan och den är DEFINITIVT fortfarande svullen!! xD

Kastar in en liten rolig bild också, så det inte bara blir ett tråk-inlägg!

Hahaha, kolla dom ögonen!! Ser ut som en kossa på grönbete!! xD


Nää, nu ska jag kolla igenom franskan och sen blir det nog att sova snart :P
Godnatt! <3







Kram Essi

Kommentarer
Postat av: elin

nej, jag tyckte det var en snygg bild ju.

2009-10-10 @ 20:13:42
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0