Gårkvällens...

Som ni antagligen vet så firade vi Sara igårkväll! Jättelyckad kväll, asmysigt och roligt!! :D Eftersom vi tog alla bilder med Saras kamera så lade hon upp dom och jag håller mig till en egobild på mig själv, hahaha! xD Jaja, hoppas ni står ut... ;)


Såhär såg i alla fall jag ut igårkväll:


Svart kort klänning (uppsydd) - H&M
Lila bolero - Cubus
Spetsstrumpbyxor - Kappahl (vet inte huur många ställen de har gått sönder på -.-)







Körde på mitt egendesignade Essi-halsband också! Love it! <3

Tyvärr syns det inte så bra på denna bild menmen...
Halsbandet är pure silver och graverat av min moster som är guldsmed. Vet inte om ni ser det, men det finns även en nersänkt sten ovanför i-et! Like it very much!

Även Sara fick ett halsband, inte riktigt likadant dock. Ni får nog se en bild på det senare :P


Tack så mycket bästa moster för att du har gjort ett mycket bra jobb! :)<3






Kram Essi


Kommentarer
Postat av: Ronja

Åh tack så mycket!

Jätte fin outfit!!!

2009-10-20 @ 20:05:45
URL: http://typisktronja.devote.se
Postat av: Walentin

shit va söt :D

2009-10-23 @ 14:28:29
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0